November 03, 2009

पूजा लामाको पनि अश्लील भिडियोपूजा लामाको पनि अश्लील भिडियो

nepali top model and singer sex scandle
मोडलबाट नायिका हुँदै गायिका भएकी पूजा लामाको अश्लील भिडियोले अपहरणसम्मको 'स्क्यान्डल' मच्चाएको छ । पूजाको अश्लील भिडियो सार्वजनिक गरेको भन्दै अपहरणमा परेका एक युवालाई प्रहरीले शुक्रबार मुक्त गरेको छ ।

पापी फिल्मबाट नायिकाको रूपमा उदाएकी पूजाले पछिल्लोपटक दीपक रायमाझीको नयाँ फिल्म 'लभ स्टोरी २०६६' मा अभिनय गरेकी छिन् । सामयिक 'म्युजिक भिडियो इन्डस्ट्री' चल्तीकी मोडल पूजाले पछिल्लो समयमा गीत पनि गाएकी छिन् ।

उनै मोडल, नायिका, गायिका पूजाले आफ्नो प्रेमीसँग गरेको यौनसम्पर्कको भिडियो भन्दै अहिले मोबाइलबाट मोबाइलमा फरवार्ड भइरहेको छ ।

एक मिनेट २३ सेकेन्डको सो भिडियोमा युवती हातमा कप लिएर केही (सम्भवतः कफी) पिइरहेकी देखिन्छिन् । संवाद र वातावरण हेर्दा यो बिहानको दृश्य हो । कोठाको भित्तामा पूजाकै ब्लोअप तस्बिर देखिन्छ । अश्लील भिडियोमा युवतीको पूरै शरीर देखिन्छ, तर युवकको यौनांग मात्र ।

पुरुषले युवतीलाई 'गुडमर्निङ माई लभ' भन्छन् । पुरुषको उत्तेजित यौनांग देखेर रमाउँदै युवती भन्छिन्, 'ओ अल्वेज स्ट्यान्डबाई ।' पुरुष पनि भन्छन्, 'आँच, क्या दियो ।' संवादपछि दुवैजना खित्का छाड्छन् । त्यसपछि युवतीले मुखमैथुन सुरु गर्छिन् । भिडियो सकिन्छ ।

भिडियोमा युवतीले वेलावेलामा क्यामेरातिर हेरेर रमाएको स्पष्ट देखिन्छ । भिडियोले स्पष्ट भन्छ, उनीहरूले राजीखुसी यौनसम्पर्क राखेका हुन्, राजीखुसीले नै भिडियो खिचेका हुन् ।
संवाददाताको मोबाइलबाट पूजाको मोबाइलमा एसएमएस ः म नयाँ पत्रिका दैनिकबाट लक्ष्मण सुवेदी । तपाईंसँग कुरा गर्न चाहन्छु । फोन गर्नुहोला अथवा रिसिभ गर्नुहोला ।

७:१५ मा संवाददाताको मोबाइलबाट पूजाको मोबाइलमा पुनः डायल । पूजा मोबाइल उठाउँछिन् ।

पूजा : हेलो ।

संवाददाता : हेलो, म नयाँ पत्रिकाबाट लक्ष्मण सुवेदी ।

पूजा : अँ, तपाईंको म्यासेज हेरेकी मात्र थिएँ । फोन आइहाल्यो ।

संवाददाता : पूजाजी, तपाईंको भन्दै अश्लील भिडियो बजारमा आएको छ, के हो कुरा बुझौँ भनेर ।

पूजा : हो, यसबारेमा मलाई सबै थाहा छ । तपाईंहरूले पनि हेरिसक्नुभयो होला, तर त्यो भिडियो मेरो होइन ।

संवाददाता : तर भिडियोमा त तपाईं स्पष्ट देखिनुभएको छ, कोठाको भित्तामा तपाईंकै फोटो छ, ........ ?

पूजा : होइन, यसबारेमा अहिले म कुरा गर्न नसक्ने ठाउँमा छु । भोलि डिटेलमा बताउँछु नि है, दस-एघार बजेतिर भेटेर कुरा गरौँला नि ।

संवाददाता : तर यो कुरा त आजै व्यापक भइसक्यो, तपाईंको संक्षिप्त प्रतिक्रिया राखौँ भनेर ।

पूजा : भोलि नै गरौँ न । अहिले म कुरा गर्न नमिल्ने ठाउँमा छु ।

संवाददाता : अहिले कुरा गर्न अप्ठ्यारो छ भने एक घन्टापछि फोन गरौँ ?

पूजा: एक घन्टापछि त रात परिसक्छ ।

संवाददाता : रात परे पनि फोनमा कुरा गर्नर् के हुन्छ र ?

पूजा : हैन क्या, म अहिले घरमा फ्यामिलीसँग छु । त्यसैले आज कुरा गर्न मिल्दैन ।

संवाददाता : तर तपाईंले आफ्नो पक्षमा कुरा आजै पनि राख्न सक्नुहुन्छ । तर, तपाईंले चाहनुहुन्छ भने मात्र ।

पूजा : हैन म यसबारेमा भोलि नै भेटेर डिटेलमा भन्छु । अहिले मिल्दैन ।

संवाददाता : तर त्यो भिडियो तपाइंको होइन भने अरू 'डिटेल' कुरा गर्न केही बाँकी हुन्छ र ?

पूजा : होइन, यसबारेमा धेरै कुरा छ । भोलि नै गरौँ न है बाइ....

फोन कटियो ।

शनिबार :

२ बजेसम्म पूजाको फोन आएन ।

२ बजेपछि नयाँ पत्रिकाबाट लगातार आठपटक फोन डायल । केही फोन काटिए, अरू उठेनन् ।

साँझ ६:३२ मा नयाँ पत्रिकाबाट पूजा लामाको मोबाइलमा पुनः डायल । फोन उठ्यो, तर सुनियो कुनै पुरुषको आवाज ।

उताबाट: हेलो, को बोलेको ?

यताबाट : म नयाँ पत्रिकाबाट । यो पूजाजीको मोबाइल होइन ?

उताबाट : हो, के काम छ ?

यताबाट : तपाईं को बोल्नुभयो होला ? मैले त पूजाजीलाई खोजेको ।

उताबाट : पूजाको मोबाइल मसँग छ । के काम छ, मलाई भन्नोस् ।

यताबाट : तपाईं को हो नि ?

उताबाट : म....... पूजाको ब्यायफ्रेन्ड ।

यताबाट : तपाईंको नाम के होला ? परिचय त चाहियो नि कुरा गर्न ।

उताबाट : म शिशिर ।

यताबाट : शिशिर..., थर नि ?

उताबाट : नाम, थर सबै किन ? कामको कुरा गर्नोस् न ।

यताबाट : पूजाजीको भिडियोबारेमा मैले हिजो पनि कुरा गरेको थिएँ, आज भेटेर कुरा गरौँला भन्नुभएको थियो । फोन आएन । मैले फोन गर्दा पनि सम्पर्क भएन । त्यही भिडियोबारे बुझौँ भनेर ।

उताबाट : के भिडियो ?

यताबाट : त्यही बजारमा आएको अश्लील भिडियो ।

उताबाट : यसबारे अहिले कुरा नगरौँ, भोलि भेटौँला ।

यताबाट : पूजाजीलाई पाऊँ न त, उहाँसँग छोटै भए पनि कुरा गरौँ न ।

उताबाट : होइन, भोलि नै कुरा गरौँला । फोन काटियो ।


यही भिडियो सार्वजनिक भएपछि पूजाका ब्यायफ्रेन्ड शिशिर (प्रशन)ले माओवादी कार्यकर्ताको सहयोगमा शुक्रबार पि्रतम पाण्डेलाई अपहरण गराएका थिए । प्रहरी स्रोतका अनुसार पूजा र पि्रतम साथी हुन् । पूजाले मोबाइलबाट गीत सार्न दिँदा प्रितमले भिडियो पनि सारेको आरोप पूजाको छ ।

भिडियो सारेको मात्र होइन, सार्वजनिकसमेत गरेको आरोप लगाउँदै पूजाका ब्यायफ्रेन्डले शिशिरले आफ्नो चिनजानमा रहेको माओवादी कार्यकर्ताबाट प्रितमलाई अपहरण गर्न लगाएका थिए । विवादमा आएपछि आफूलाई शिशिर भनेर चिनाउने प्रशन एक एफएमका कार्यक्रम प्रस्तोता रहेको प्रहरी स्रोतको दाबी छ ।

पि्रतमलाई माओवादीको स्वयम्भुमा रहेको १५ नम्बर सम्पर्क कार्यालयमा लगेर राखिएको थियो । जानकारी आएपछि शुक्रबार नै महानगरीय प्रहरी प्रभाग लैनचौरको टोलीले माओवादी कार्यालयमा छापा मारेर पाण्डेलाई मुक्त गराएको थियो ।

प्रहरीले पाण्डेसहित शिशिर भनिने प्रशनसहित पूजालाई पनि कार्यालयमा बोलाएर छलफल गर्न खोजेको थियो । तर, पूजाले आफ्नो प्रतिनिधि (ब्यायफ्रेन्ड) छ भन्दै नआउने जानकारी गराएकी थिइन् ।

पूजाको तर्फबाट बोल्दै उनका ब्यायफ्रेन्ड प्रशनले पूजाको मोबाइलका गीत सार्ने क्रममा पि्रतमले भिडियो पनि सारेको र सार्वजनिक गरेको दाबी गरेका थिए । उनले अर्कैको भिडियोलाई कम्प्युटरबाट 'म्यानुपुलेट' गरेर पूजालाई बदनाम गर्न खोजेको आरोप पनि लगाएका थिए ।

तर, लैनचौर प्रहरी कार्यालयमा भएको छलफलपछि हाम्रो कुरा मिल्यो भन्दै दुवै पक्ष हिँडेको प्रहरी निरीक्षक रुगमबहादुर कुँवरले बताए । 'अश्लील भिडियो विवादमा अपहरण र उद्धारपछि कार्यालयमा राखेर छलफल गरियो,' उनले भने, 'तर दुवै पक्षले यो विवाद नबढाउने भनेपछि मुक्त गरियो ।'

यता नायिका पूजाले सो सेक्स भिडियो आफ्नो नभएको बताएकी छिन् । 'मलाई सबै कुरा थाह छ, यसबारेमा म अहिले केही भन्न सक्दिनँ,' शुक्रबार साँझ पत्रिकासँग संक्षिप्त कुरा गर्दै उनले भनिन्, 'भोलि दस-एघार बजेतिर भेटेर डिटेलमा बताउँछु, ।'

तर, शनिबार उनी सम्पर्कमा आइनन् । बारम्बार फोन गर्दा पनि उनले फोन उठाइनन् । उनीसँग सम्पर्क गर्ने प्रयास दिनभर सफल हुन सकेन । साँझ उनको मोबाइल उठ्यो । तर, उताबाट पुरुष आवाज आयो ।

ती पुरुषले आफू पूजाको ब्वायफ्रेन्ड भएको बताउँदै के कुरा गर्नु छ मसँग गर्नुस् भने । उनले भने, 'म पूजाको ब्वायफ्रेन्ड हुँ । उसको मोबाइल अहिले मसँग छ । जे कुरा गर्नु छ मसँग सोध्नुस् ।' उनले आफ्नो थर बताउन नचाहे पनि नाम भने शिशिर बताए । सेक्स भिडियोको बारेमा जिज्ञासा राख्दा उनले भोलि भेटेर कुरा गरौँला भने । उनले भने, 'म तपाईंलाई भोलि फोन गर्छु । भेटेर कुरा गरौँला नि ।' फोन काटियो
sources: naya patrika

Comments :

0 comments to “पूजा लामाको पनि अश्लील भिडियोपूजा लामाको पनि अश्लील भिडियो”

Post a Comment

 

Copyright © 2009 by music club